Mijn Klacht:
Minder dan een week na het begin van de kerstdorpactie geen kerstboompjes, figuurtjes en lichtjes meer te krijgen bij supergroot AH-filiaal Bisonspoor Maarssen. Nee, we krijgen niets meer.
Wat is dat voor waardeloze toestand? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om ervoor te zorgen dat iedereen een compleet dorp kan verzamelen? Of vindt u het normaal om uw klanten te vragen om minstens 45x 15 euro te besteden en dan aan te komen met zo”n antwoord?
Gewenste Oplossing:
Dat kunt u nu ook wel zelf bedenken,niet?


