Mijn Klacht:
de periode voor de duurzame boodschappen kaart postcodeloterij is met een week verlengd omdat er een storing was. nu kom ik bij de AH op de helftheuvel in den bosch en daar kun je de kaart dus niet meer gebruiken omdat men alle kaartjes bij de producten heeft weggehaald, bij de servicebalie hebben ze 1 boekje met een aantal producten erin, die kan 1 persoon mee de winkel innemen, totaal geen enkele service om de klant te helpen hierbij. ik kan nu dus de kaart niet meer gebruiken omdat ik niet weer welke producten ik ervoor kan nemen. ik heb hierover ook al een klacht ingediend bij de postcodeloterij (over het filiaal op de helftheuvel} erg slecht is dit, als je hierover wat aan het personeel vraagt geven ze maar heel kort antwoord en een beetje snauwerig omdat ze het waarschijnlijk beu zijn, iets wat ik me voor kan stellen maar dan nog horen ze behoorlijk uitleg te geven aan de klant. als ik dit op mijn werk zou doen vlieg ik eruit, maar dit terzijde..ik ben nu wel mijn 12,50 kwijt dit terwijl ik het zo goed gebruiken kon. het zou fijn zijn als er toch een aantal producten voorzien worden van het logo of een grote hoek apart maken met een aantal producten die de klant nog voor de kaart krijgen kan.
Gewenste Oplossing:
maak voor die paar dagen dat de kaart nog geldig is een aparte hoek met gangbare producten die op de kaart te verkrijgen zijn. toon een beetje service naar de klant toe


