Mijn Klacht:
Hierbij meld ik mijn klacht dat ik dacht dat ik mijn bioscoopkaartje bij de Vue te alphen aan de rijn kon innen met een 2e toegangskaartje actie van de AH. ik belde vanavond de bioscoop en zij vertelde mij dat het vandaag nog voor het laatst kon. Ik heb direct uw Website bekeken en ik snapte er niet veel van, dus ik heb gebeld naar de klantenservice zij vertelde mij dat alle kaartje van de Vue al uitverkocht waren en kreeg een sorry. En ik was daar niet blij mee wat heb ik aan een sorry als jullie een actie doen dan moeten jullie dit goed doen en je niet verschuilen met een sorry, want daar ligt heel mijn zolder mee vol.
U begrijpt dat ik ook de Vue heb gebeld en u blijkt daar ook niet goed naar gecommuniceerd wordt.
Wat ik eigenlijk van u zou verwachten is een bioscoopkaartje dan lost u het probleem goed op.
En trouwens die dame die ik aan de lijn had was ook niet echt vriendelijk, dus bij de klantenservice valt ook nog wel winst te behalen.
Gewenste Oplossing:
zie hierboven pfff


