Mijn Klacht:
Veel kerstinkopen gedaan bij ah voor mijn kleine nichtje om de huisjes te sparen. Na het afrekenen 80 euro vroeg ik om de huisjes. Die zijn op en dat is landelijk zegt dat meisje. Nou ik vind dit niet zo leuk, maar ja het is niet anders dacht ik. Nu was ik wat vergeten en kom bij een andere ah omdat daar in de buurt een winkel zat waar we naar toe moesten, zie ik daar mensen vol mer zakjes weglopen… dus daar baal ik echt van!
Gewenste Oplossing:
Als ik alsnog huisjes opgestuurd krijg.
Landelijk probleem, Niet dus!

