Mijn Klacht:
Het is geen klacht, maar meer een verontwaardiging. Producten met een houdbaarheidsdatum tot vandaag wordt verkocht met 35% procent korting. Weggooien is zonde is immers de slogan. Wat ik niet begrijp is waarom deze producten niet af worden gegeven aan de minder bedeelden. Weggooien is ook echt zonde.
Kom je dit bij de Jumbo tegen krijg je zelfs het product (maar dan een met een langere houdbaarheidsdatum) gratis.
Gewenste Oplossing:
Als AH verse producten gaat leveren.


