Mijn Klacht:
Eind november 2019 jaar bezorgbundel betaald. Zou gratis Select bol.com én GG klantenkaart krijgen. Vanaf 2 januari aan het bellen met klantenservice; Heel vriendelijke mensen, gaan er allemaal achteraan, nemen contact op met andere afdelingen..Maar….ER GEBEURT NIETS!!
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik eindelijk Select en GG klantenkaart heb, samen met excuses en eventueel compensatie! Betaal nu telkens € 2,95 bezorgkosten bij bol.com!


