Mijn Klacht:
Ik ben alleen en kook graag.
Daarom nodig ik vaak mensen uit.
Ze mogen kiezen wat ze willen eten.
Er kwamen mensen die vaak in het buitenland verblijven.
Zij verheugden zich op mijn , voortreffelijke erwtensoep en het idee om nog een bakje mee naar huis te kunnen nemen.
Zondag de 21e haalde ik 2 erwtensoeppakketten bij AH op de Slinge in Rotterdam.
Met spekkies, 2 rookworsten, karbonade en nog extra een bosje selderij uit de koeling omdat er veel te weinig blad bij de erwtensoeppakketten zit.
Begon direct om n uur of 1 met de erwten op te zetten.
Om 6 uur deed ik de andere ingrediënten erbij en het pruttelde tot ik naar bed ging om n uur of 12.
Maandag verbaasde het me dat de soep niet dik was geworden na afkoeling, wat normaal is.
Nogmaals opgezet van 12 tot 5 en het mislukte totaal….
Toen hebben we erwtensoep van cup a soup gegeten met de sandwiches en katenspek, die bij erwtensoep horen omdat ik niet dol ben op roggebrood.
Weggegooid 22 euro want de erwten bleven keihard en de hele maaltijd was verpest.
Het toetje viel nog in de smaak, 3 toetjes van de maand van Mona.
Al met al, een teleurstelling voor de mensen die altijd op reis zijn en in het buitenland nooit erwtensoep kunnen eten.
Dat wilde ik even zeggen.
Gewenste Oplossing:
Als ik dit vergoed krijg, bijvoorbeeld in Albert Heynbonnen.
Ik ben al 50 jaar klant en klaag nooit, al is er wel eens meer iets dat niet leuk is.Maar nu was ik wel heel erg teleurgesteld....

