Mijn Klacht:
Ik vind het niet normaal dat er om zaterdagavond om 23.15 nog boodschappen worden bezorgd en dat op mijn oprit heel de vrachtwagen opnieuw ingericht word, ze zijn nu ruim 20 minuten bezig met kratten te verzetten in de bezorgwagen van AH! En niet op een rustige manier!,, ik hoor binnen hoe er met de kratten word gegooid, lijkt wel!
Gewenste Oplossing:
Dat er later op de avond boodschappen worden bezorgd is okay maar kan dat zonder zoveel herrie te produceren?!

