Mijn Klacht:
Gisteren heb ik spruiten gekocht in de AH winkel aan de Oudelandstraat in ‘s-Gravenzande. De spruiten waren al aan het rotten in de verpakking. Ik moest de helft wegsnijden om een gezond uitziende spruit te krijgen.
Ik zie meer groenten in deze winkel liggen die er niet fris uit zien o.a. andijvie. Dit vind ik een kwalijke zaak.
m. vr. groet,
J. Gruisinga
Gewenste Oplossing:
Ik ga geen boodschappen meer doen in dit filiaal van Albert Heyn


