Mijn Klacht:
Gisteren heb ik bloemen gekocht en bij thuiskomst toen mijn vrouw ze in vaas wilde doen vielen bijna alle bloemen en bladeren uit de verpakking.. Door de verpakking leken de bloemen nog goed terwijl dit totaal niet het geval was.
Gewenste Oplossing:
Graag mijn 13,99 euro terug, de medewerker heeft mij ook geen bon gegeven. En nu?


