Mijn Klacht:
Gisteren, zaterdag 26 oktober 2019, zou de bezorger komen tussen 18.00 en 20.00 uur. We kregen een paar keer een melding dat de bezorger vertraagd was en uiteindelijk kwam deze helemaal niet opdagen! We hebben op alle manier contact proberen te zoeken met AH, via de whatsapp, via de chat, via facebook-Messenger en telefoon, maar we kregen geen enkel contact en geen reactie. Ook hebben we gebeld naar het 0800-0305 nummer, maar we kregen een bandje dat de wachttijden extra lang waren en daarna werd de verbinding automatisch verbroken. Wat een slechte service AH!!! Wij gaan niet meer bij jullie betellen of naar de winkels. Dat AH zelfs de klanten niet op de hoogte stelt dat er niet geleverd wordt, vind ik een trieste zaak. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Ik hoor al regelmatig hun bezorgers klagen dat het chaos is bij AH!
Gewenste Oplossing:
als de leverancier zijn afspraken nakomt en de boodschappen netjes op tijd geleverd worden.

