Mijn Klacht:
Op 25/10 heb ik een fles gekocht bij de AH in Westwijk Amstelveen, bij het opbergen in mijn boodschappen tas, brak de bodem van de fles spontaan in de tas, grote troep, die echter snel en efficient werd opgeruimd door het personeel, ook mocht ik een nieuwe fles pakken, hulde daarvoor!
Vandaag 28/10 had ik mijzelf een glas ingeschonken van een net geopende fles, zette hem (niet onvoorzichtig) neer en wederom brak de bodem, viel de fles aan diggelen en sneed ik mij aan mijn handen (vervelend als je antistolling gebruikt..)
Gewenste Oplossing:
Ik gebruik dit product al jarenlang naar tevredenheid, goede prijs/kwaliteit verhouding, nooit klachten gehad. Tevreden als dit niet meer gebeurt

