Mijn Klacht:
Tot mijn grote frustratie is t dit keer niet meer mogelijk naar de bios te gaan met de zegelactie van ah. Ik heb ervoor gespaard en ben niet geïnteresseerd in de dierentuin, sauna of attractieparken. Nu blijkt dat ik voor niets heb gespaard. Het is misleidend dat t eerst wél kon en nú niet meer. Voel me bedrogen.
Gewenste Oplossing:
Als ik wél naar de bios kan met de zegelactie.


