Mijn Klacht:
Dit is de 2e week al dat ik geen plaatjes krijg omdat ik vorige week zat ik aan 14.50 euro vandaag zat ik aan 14.85 euro ik vind het ronduit belachelijk dat het niet naar boven word afgerond mijn kleinkind stond betuter d te kijken jammer
Gewenste Oplossing:
Meestal doen ze niet zo moeilijk aan de kassa ik gebruik best wel veel boodschappen van jullie misschien ligt het aan de weekendhulpen die opdracht krijgen dus misschien beter instrueren


