Mijn Klacht:
Goedemiddag,
Ik heb n.l. altijd edet clozetpapier 4 laagss. Ik heb nu een pak waar
een aantal rollen heel dun zijn dit ben ik van dit dure clozetpapier niet gewend. Zo goedkoop is edet niet.
Gewenste Oplossing:
Noi dit pak ben ik helemaal niet tevreden over.

