Mijn Klacht:
Mijn moeder van 80 heeft op 5 januari jl. twee maal moeten betalen voor haar boodschappen. Moeder betaalde met pinpas en cassiere beweerde dat de betaling was mislukt en verzocht haar nogmaals de pinbetaling te doen bij de kassa van de klantenservice. Het is een kleine AH winkel aan de Coolsingel 46 te Rotterdam, waar de klantenservice dicht bij de kassa is. Na controle van de bankgegevens blijkt het bedrag twee maal te zijn afgeschreven. Het gaat om een bedrag van 9,95 euro op 13.40 uur bij Term. QOMOMW en om 13.45 bij Term. 2T163G. De bedrijfsassistent weigerde het bedrag terug te geven en na telefonisch contact deze ochtend met de klantenservice adviseerde de medewerkster mij om met mijn bankgegevens naar de winkel te gaan.Omdat ik ontevreden ben met dit voorstel wend ik mij tot u, het is immers niet onze fout, dus ik vind dat AH in eerste instantie actie dient te ondernemen.
Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden na restitutie van het bedrag door AH ad 9,95 euro.


