Mijn Klacht:
de voorgegaarde diepvries spare-ribs zijn alleen botten met een flinterdun laagje vlees. de rest zijn mega grote botten . valt me vies tegen ….ben ik niet gewend van ah. daar doe ik nl al mijn boodschappen . dagelijks
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als jullie mij tegemoet komen ...in iedergeval met het aankoop bedrag

