Mijn Klacht:
Ik ben vandaag bestolen door de cassiere van de Albert Heijn in Hoeven.
Zij heeft mij te weinig wisselgeld terug gegeven.
Een foutje maken kan altijd maar dit was geen foutje zij deed het MET OPZET !
Deze cassiere heeft mij bewust te weinig wisselgeld teruggeven en ze dacht dat ik het niet zou controleren.
Ze was ook terughoudend in het verstrekken ban de bon.
Ik moest er gewoon om smeken.
Dit is je reinste diefstal en dit is onacceptabel.
Deze dame aan kassa 1 gaat een hoop overhouden bij het tellen aan het einde van de dag.
Ik overweeg aangifte te doen tegen deze cassiere.
Gewenste Oplossing:
Wanneer een klant iets steelt uit de winkel dan krijgen zij een boete van honderden euro's, maar wanneer de cassiere bewust en met opzet te weinig wisselgeld terug geeft dan komen ze daar mee weg.
Dit is niet te repareren want er is geen oplossing voor dit criminele gedrag.


