Klacht: Bonuskaart koppelen

op 29 november 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn AH account wil ik een nieuwe bonuskaart koppelen. Bij invoeren van het nummer word er aangegeven dat de kaart al in gebruik is.
25 min met klantenservice gebeld en kom niet verder dat ze niet mogen kijken aan wie het kaartnummer is gekoppeld. Dit ivm de AVG.

Gewenste Oplossing:

Iemand die iets meer weet hoe dit kan als alleen het antwoord ik mag niet op het nummer vd kaart zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Freavdwal