Mijn Klacht:
Heb Tom poucen gekocht twee voor 4euro vreemde smaak( ondefenieerbare smaak tussen aardbei /framboos en abrikoos) verder heb ik mancheco kaas gekocht 2voor4euro heb bij de kaas afdeling ook regelmatig mancheco gekocht die erg goed is maar deze heeft niet de mancheco smaak dus ik ga niet meer naar Albert heyn voor dit soort artikelen en hoop dat Albert heyn zijn naam eer aan doet om ook zijn bonus artikelen van een goede kwaliteit te leveren
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de bonus artikelen toch zeker van dezelfde kwaliteit zijn als die vanuit hetzelfde assortiment zijn want anders heeft het niets met bonus te maken maar gewoon een goedkopere kwaliteit


