Mijn Klacht:
deze week voor het eerst boodschappen laten bezorgen.
Gebeld dat alle artikelen die 1 1 gratis slechts 1 x bezorg waren. De fout ligt volgens uw medewerker Darryl Witkamp bij mij omdat ik de artikelen 2 x moest bestellen. Aangegeven dat indien ik in de winkel ben de caissières altijd aangeven dat het een 1 1 artikel gratis is. Hij kon dit niet oplossen!!!!! Compensatie aangeboden van 10,00 euro, hier ben ik dus niet mee akkoord gegaan.
De eerste bezorging maar waarschijnlijk ook de laatste!!!!
Gewenste Oplossing:
Artikelen 1 ! gratis gewoon berzorgen


