Mijn Klacht:
Vorige week bovenstaande thee gekocht. Was absoluut geen gemberthee meer. De geur, kleur en smaak leek niet meer op de gemberthee welke ik al heel lang daarvoor regelmatig kocht. De thee leek op gewone zwarte thee. Gemberthee is altijd licht en deze werd meteen zwart. Had 3 doosjes gekocht, waarvan ik er 2 heb terug gebracht. De 3e had ik dus aangebroken maar de rest drink ik dus echt niet op.
Ik durf de thee niet meer te kopen omdat ik bang ben weer die zwarte thee te krijgen. Ik heb de thee bij AH in Bennebroek gekocht
Gewenste Oplossing:
. De gemberthee voor vorige week was altijd hetzelfde en heerlijk . Heel jammer dat de thee nu zo anders is.


