Mijn Klacht:
Dit is nu al de 5de keer, dat als bier in de reclame is ,wij er elke keer naast grijpen . ze hebben een halve krat of niets . Toevallig altijd op Wo/ of Don voor het weekend feest, bier op . Ga je het toch maar bij de andere supermarkt halen. Je kan wel een bon krijgen ,maar dat is na het weekend .
Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden als er reclame is ,tot een bepaalde datum ,dat het er ook is .
Nu gaan we elke keer naar de concurrent . Terwijl bij U toch prettig winkelen is ,

