Klacht: Bezorging

op 25 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Eindelijk lukte het mij, 84j vrouw met hartfalen , om via een buurvrouw online te bestellen. Gisteren werd het bezorgd, maar van de 15 bestelde producten werden er 6 niet geleverd. En krijg je als je besteld geen bonus?
De Varta CR 2032 batterijen zou de 2e gratis zijn, maar uit een aparte dichtgeplakte plastic tas kwam 1 pakje en tot m’n stomme verbazing een pakje Paracetamol wat ik helemaal niet nodig had. Ook was bij de boodschappen een pak pompoensoep met zout. Iets wat ik helemaal ivm mijn hart helemaal niet mag eten. U begrijpt dat de bestelling mij niet blij gemaakt heeft. Want hoe kom ik aan de rest wat ik wel nodig heb.De niet geleverde producten zijn: Bonduelle jonge velderwjes 2e halve prijs, 1 Varta, Sheba kattenvoer 2e gratis, AH toiletpapier zacht en sterk € 4.69 en ipv Page Fresh 2e gratis kreeg ik een pakje AH vochtig toiletpapier. Ik wil graag bezorgkosten betalen, maar niet voor de helft van de boodschappen. Dan wordt het bezorgen wel erg duur.

Ik begrijp dat dat er nu heel veel mensen bestellen en dat het bezorgen dan moeilijk is. Maar er wordt gezegd dat er eten genoeg is en wat ik bestel heb ik ook echt nodig. Dus ik hoop, wanneer ik nog eens kan bestellen, alles in huis krijg en zal dan volkomen tevreden zijn. Zoals ik dat al bijna 50j ben

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lub.vbennekom