Mijn Klacht:
De laatste tijd zijn er bijna alleen pinkassa s bij d AH in vathorst. Maar 1 kassa voor contant en bij die kassa staat steeds een enirme rij terwijl bij d pinkassa ernaast echt niemand staat!!!er waren meer mensen die daar boos over waren! op deze manier jaag je de klanten weg! Toen ik mn beklag deed werd dit door een medewerker afgedaan als: dat wordt besloten door AH en wodt toch niet verandert omdat 85% v d klanten pint! de klant moet toch zelf beslissen of hij pint ofniet??? erg klantonvriendelijk!!! als dit zo blijft ga k in het vervolg naar d Jumbo!
Gewenste Oplossing:
er moeten gewoon weer kassa s komen waar je d keuze hebt om te pinnen of contant te betalen!!!

