Mijn Klacht:
Ik kocht zeker kilo Chiquita bananen nou zijn ze naar 1 dag allemaal opengebarsten. Ik kan ze weggooien omdat dat niet hygiënisch is en ik erg bevattelijk ben.
Gewenste Oplossing:
Geen
Kittytepas op 07 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten
Een klant heeft Chiquita bananen gekocht bij Albert Heijn, maar constateert dat deze na één dag opengebarsten zijn. Hierdoor vindt de klant het niet hygiënisch om de bananen te consumeren en moet hij ze weggooien.
Ik kocht zeker kilo Chiquita bananen nou zijn ze naar 1 dag allemaal opengebarsten. Ik kan ze weggooien omdat dat niet hygiënisch is en ik erg bevattelijk ben.
Geen
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.
Bron: ConsuWijzer