Mijn Klacht:
Na een klacht telefonisch had mevrouw alleen onbegrip . Ik ben chronisch ziek ( kleine hersenen verschrompelen ) maar toen ik zei dat ik vandaag te weinig energie heb liet ze me niet eens dit goed uitleggen want volgens haar kan ik gewoon de deur open doen en hij zet het in de keuken dus als ik wil annuleren zegt ze eigenlijk dat ze maling heeft en annuleren kos gewoont 50 euro en dat jij een klacht hebt maakt mij niet uit .Zulk soort mensen snappen dat niet en dan snap ik hun niet!, heel makkelijk!
Je krijgt wat je zaait en ga voortaan ergens anders bestellenn .
MEN KAN DINGEN ZEGGEN MAAR EIGENLIJK IETS ANDERS BEDOELEN
Gewenste Oplossing:
Geen 50 euro en verontschuldiging dat ze mij slecht behandeld heeft

