Mijn Klacht:
Tot mijn stomme verbazing trof ik bij uw filiaal andijvie voorverpakt in plastic aan. Ik dacht dat jullie milieu vriendelijk waren? En NEE het plastic is beslist niet afbreekbaar.
Ik hoop dat jullie snel op deze belachelijke aktie terug komen, in een tijd waar plastic als een wezenlijk probleem wordt gezien kan je dit niet maken.
Gewenste Oplossing:
Als t onnodige plastic bij u uit de schappen verdwijnt.


