Mijn Klacht:
Albert Heijn Barendrecht (Middenbaan 97) scoort slecht op het gebied van voorraadbeheer. Veel artikelen zijn vaak niet op voorraad. Ook na melding dat de voorraad op is word er niet op ingespeeld. De vleeswaren/kaasafdeling heeft vaak Old Amsterdam niet op voorraad. Het heeft een keer aan aantal weken aaneen geduurd voordat de aldaar werkende oudere man van de kaasafdeling die (allesbehalve klantvriendelijk) de voorraad weer heeft aangevuld.
Als je vraagt of ze kaas willen snijden gaat dat niet van harte. Ze zeggen vaak ; wij krijgen de kaas verpakt aangeleverd terwijl er kazen liggen en ook in de aluminium kasten eronder. Onderling praten de collega\’s veel met elkaar zonder in de gaten te hebben dat er een klant staat om iets te vragen. De fruitafdeling zou wat vaker gecontroleerd moeten worden op rot fruit en groente. Vaak leg ik ze zelf al apart, wellicht valt het dan op. Barendrecht heeft een naam als het gaat om fruit(doorvoer) export naar het buitenland. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat a kwaliteit naar het buitenland gaat en b kwaliteit hier word ingekocht door de grootgrutters.
Fruit lijkt vaak B kwaliteit. Mandarijnen, sinaasappels etc. Kiwi\\\\\\\’s met het druip onderin de bakjes en ga zo maar door. Er werken daar veel goede mensen, maar ook een aantal \\\\\\\”rotte appels\\\\\\\” die het verpesten en de zaak geen goed doen. Jammer, ik zou nog wel even door kunnen gaan maar dan lijk ik een zuurpruim. Hopelijk leest de bedrijfsleider dit … Die zie je trouwens spaarzaam op de werkvloer. De enkele keren dat je hem ziet, loopt hij met een gsm te bellen en hoor je hem privé-gesprekken voeren (serieus). Voorbeeldfunctie en respect raak je dan snel kwijt bij je medewerkers en klanten.
Gewenste Oplossing:
Vele klanten zouden tevreden zijn als er iets aan deze opmerking/klacht aandacht word gedaan en hier serieus op naar handelt.


