Klacht: Albert Heijen Barendrecht (Middenbaan 97)

xTheo1961 op 10 november 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Categorie Supermarkten
Status Open
Datum 10 november 2017

Albert Heijn in Barendrecht (Middenbaan 97) heeft problemen met voorraadbeheer, waardoor veel artikelen, waaronder Old Amsterdam, vaak niet beschikbaar zijn. Klanten ervaren ook een gebrek aan klantvriendelijkheid en service, vooral bij de kaasafdeling, waar medewerkers niet bereid lijken om te helpen. Daarnaast wordt er opgemerkt dat de fruitafdeling vaker gecontroleerd zou moeten worden.

Mijn Klacht:

Albert Heijn Barendrecht (Middenbaan 97) scoort slecht op het gebied van voorraadbeheer. Veel artikelen zijn vaak niet op voorraad. Ook na melding dat de voorraad op is word er niet op ingespeeld. De vleeswaren/kaasafdeling heeft vaak Old Amsterdam niet op voorraad. Het heeft een keer aan aantal weken aaneen geduurd voordat de aldaar werkende oudere man van de kaasafdeling die (allesbehalve klantvriendelijk) de voorraad weer heeft aangevuld.
Als je vraagt of ze kaas willen snijden gaat dat niet van harte. Ze zeggen vaak ; wij krijgen de kaas verpakt aangeleverd terwijl er kazen liggen en ook in de aluminium kasten eronder. Onderling praten de collega\’s veel met elkaar zonder in de gaten te hebben dat er een klant staat om iets te vragen. De fruitafdeling zou wat vaker gecontroleerd moeten worden op rot fruit en groente. Vaak leg ik ze zelf al apart, wellicht valt het dan op. Barendrecht heeft een naam als het gaat om fruit(doorvoer) export naar het buitenland. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat a kwaliteit naar het buitenland gaat en b kwaliteit hier word ingekocht door de grootgrutters.
Fruit lijkt vaak B kwaliteit. Mandarijnen, sinaasappels etc. Kiwi\\\\\\\’s met het druip onderin de bakjes en ga zo maar door. Er werken daar veel goede mensen, maar ook een aantal \\\\\\\”rotte appels\\\\\\\” die het verpesten en de zaak geen goed doen. Jammer, ik zou nog wel even door kunnen gaan maar dan lijk ik een zuurpruim. Hopelijk leest de bedrijfsleider dit … Die zie je trouwens spaarzaam op de werkvloer. De enkele keren dat je hem ziet, loopt hij met een gsm te bellen en hoor je hem privé-gesprekken voeren (serieus). Voorbeeldfunctie en respect raak je dan snel kwijt bij je medewerkers en klanten.

Gewenste Oplossing:

Vele klanten zouden tevreden zijn als er iets aan deze opmerking/klacht aandacht word gedaan en hier serieus op naar handelt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer