Mijn Klacht:
Dit AH filiaal is zo beperkt met het aanbod dat het meer weg heeft van de AH op t treinstation!! Doch is dit filiaal wel voorzien van veel zeer veel personeel dat het liefst met 2of 3 personen in een gangpad gaan staan om daar alles te blokkeren! Aangezien er wederom flinke rijen staan aan de kassa’s zou het fijn zijn als er ook personeel zou zijn dat met de kassa kon werken ,helaas is ook dit nogal een opgave voor deze vestiging! Ikzelf kom hier nu zo weinig als mogelijk omdat hier elke keer opnieuw weer vele ergernissen boven komen!
Gewenste Oplossing:
Als dit filiaal voor 50% zou voldoen aan de gangbare AH filialen zou dat al een hele vooruitgang zijn! Meer terug naar bovengemiddeld niveau ipv het afzakken naar de onderkant van de markt dan zouden vele mensen in Geleen en waarschijnlijk ook AH zelf een stuk tevredener zijn!


