Mijn Klacht:
Ik heb jaren lang als leiding gevende gewerkt bij de AH.
Wat ik niet begrijp is dat jullie niet eerlijk kunnen zijn betreft de steekproeven bij de zelfscan.
Jullie weten net zo goed als ik, dat wanneer ’n hoofd jullie niet aanstaat of de kleur van ‘n persoon of wanneer iets te snel of langzaam gaat, er een medewerker aan komt lopen met zogenaamd “ Dit is een willekeurig steekproef”
Houd Aub op met dat gelul en wees gewoon ‘n keer eerlijk.
Gewenste Oplossing:
Gewoon een keer eerlijk zijn tegen de klanten.

