Mijn Klacht:
Had gisteren een kilo varkens shoarma gekocht.
Het was niet te eten. Heel veel vet en zenen erin.
Wat een afval vlees was dat zeg. We hebben nog geen 1
Broodje opgegeten en de rest weg gegooid.
Gewenste Oplossing:
Als er beter vlees voor word gebruikt.


