Mijn Klacht:
Meerdere keren geprobeerd af te melden…….alles volgens beschreven gedaan…inclusief met emailadres…en ook met nieuw wachtwoord aanvraag!!!!
Schandalig dat ik daar totaal geen reactie op heb gekregen.
Nu heb ik AH nieuwsbrief als spam aangegeven.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik en meerdere met mij simpel kan afmelden zonder nog eens via email te moeten aangeven dat het voor mij is.....ik ben nl. al in de nieuwsbrief en bij de meeste instanties is het mogelijk alleen de afmelding aan te geven!!!

