Mijn Klacht:
beste medewerkers
graag het volgen de
ik heb een 2 persoons huishouden als ik met uw acties wil mee doen krijg ik nooit een spaarkaart vol(geld trouwens ook voor 1 persoons) nu ook weer voor de mooie schalen 50 zegels
erg jammer
met vriendelijke groet
Gewenste Oplossing:
denk ook eens aan de kleine huishoudens?


