Klacht: Aanbieding (Bonus) niet geleverd

rikus en betty wadman op 25 oktober 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

In de folder van vorige week stond een aanbieding voor en keukenmachine. Aantrekkelijk geprijsd en tegen inlevering van Air Miles. Bij onze AH winkel : AH Wassenaar te St.Annaparochie geweest om dit artikel op te halen. Helaas artikel was niet geleverd en men zou nabestellen. Nadien nog een aantal keren gevraagd of artikel reeds was aangekomen, maar geen resultaat. Vanmorgen opnieuw gevraagd en nu als antwoord gekregen dat nabestellen niet mogelijk was, en misschien tijdens de Black Fryday dagen nog te verkrijgen. Wij vinden het merkwaardig, dat wanneer een artikel in de folder wordt vermeld, dat achteraf blijkt dat het niet te leveren valt. Als klant mag je er toch vanuit gaan dat wat in de folder wordt genoemd ook daadwerkelijk kan worden geleverd. Wij vinden dit een slechte zaak en beslist niet klantvriendelijk. Wij verwachten dat u het artikel alsnog wordt geleverd.

Alsnog leveren conform de aanbieding in de folder

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rikus en betty wadman