Mijn Klacht:
Na elk bezoek bij AH word ik weer moedeloos. Wéér is de 50% korting niet doorgegeven en moet ik naar de klantenservice. Regelmatig zie ik artikelen die over-datum zijn. Vandaag, 9 mei, ligt er een zak biologische boontjes tot 5 mei. Vroeger gaf ik die artikelen nog af, maar niemand maakt zich er druk over en het wordt zonder commentaar aangenomen. Dus dat doe ik niet meer. De klantvriendelijkheid is in dit filiaal ver te zoeken.
Gewenste Oplossing:
Pak die onverschilligheid eens aan en geef het personeel een cursus klantvriendelijkheid!!!!


