IK BEN MIJN BONUSKAART KWIJTGERAAKT. HEB EEN NIEUWE GEHAALD BIJ JULLIE WINKEL, DEZE WIL IK ACTIVEREN EN KOPPELEN AAN MIJN AIRMAILKAART, LUKT MIJ NIET, WORDT CONTINUE GEZEGD DAT MIJN MAILADRES AL BEKEND IS BIJ JULLIE, MAAR DAAR GAAT HET NIET... Lees meer
Vanavond zou ik tussen 18:00 en 20:00 de boodschappen bezorgd krijgen, daarvoor betaal ik met veel plezier servicekosten. Nu is de bezorger 2 minuten geleden vertrokken (23:00), en de boodschappen waren dus bijna drie uur te laat bezorgd en er... Lees meer
Al jaren erger ik me er aan dat de lipjes van het aluminium en het plastic tegenover elkaar zitten.
Ik wil namelijk het plastic er uit trekken en aluminium laten zitten.
Bij ALLE andere merken zitten de lipjes wel aan dezelfde kant. Lees meer
In ieder pak perlakoffiepads zit 1 of 2 pads die waterig smaken Lees meer
Zie de mail die ik op 28 januari j.l.
van: Tineke de Vries
aan: Albert Heijn Persoonlijke Bonuskaart
datum: 28 januari 2018 om 15:38
onderwerp: Re: Probeer een maand lang gratis bezorgen
Geachte organisatie,
Hierbij wil ik aangeven dat bovenstaande mail erg onduidelijk is en dat deze... Lees meer
Ls,
Een aantal weken geleden ben ik gen onrechte beticht van diefstal bij het AH filiaal in Diemen. Ik werd na het betalen van mijn boodschappen aangehouden...achter de kassa’s in het zicht van tientallen klanten. Ik had boodschappen bij Supermarkt Deen... Lees meer
Regelmatig gebruik ik vruchtenmix in griesmeel en yoghurt, maar de laatste flesjes waren maar dunne flut vergeleken bij de vroegere leveringen. Is het verdund om de een of andere reden???? Lees meer
Vrijdag 2 bakken mosselen gekocht bij AH XL te Katwijk.
Hoewel ik bij andere supers als DIRK en LIDDL goedkoper terecht kan heb ik deze mosselen toch bij AH gekocht omdat ik daar goede ervaringen mee had. Ze waren altijd wat... Lees meer
Sinds een aantal jaren kochten wij bij AH het kleine afwasborsteltje waar afwasmiddel in kan. Maar de laatste 4 keer hebben wij vastgesteld dat de borstels van het merk AH totaal niet meer een goede kwaliteit borstel hebben. De "haren"... Lees meer
We hebben twee volle spaarkaarten maar helaas werkt de promotiecode niet. op geen enkele uitje Lees meer