pindakaas eigen merk crunch koop ik bijna iedere week, hij is nu weer erg droog. dit heb ik ook vaker gehad. soms is die heel smeuig heerlijk zoals het hoort. maar nu heb ik weer een pot en die is... Lees meer
Beste Crew,
Wil graag antwoord op mijn verzoek.
Ik koop al jaren blikjes Amsterdam croquetten van Bicro.
Nu is het al maanden niet meer bij jullie te koop.Bij andere winkels,Dirk.Jumbo zijn ze ook niet te koop.
Wilt u mij laten weten waarom ik het... Lees meer
Onze houten plank die wij in december bij uw bedrijf kochten zit nu al vol met scheuren en is helemaal krom getrokken Lees meer
Schappen worden nooit goed aangevuld veel producten kapot of over de datum
Producten worden niet op tijd besteld en dus niet op tijd aangeleverd
De sinaasappel automaat is nooit aangevuld
Producten liggen door elkaar en de vakkenvullers blokkeren de gehele... Lees meer
Ik vind het erg belangrijk dat de kippen het goed hebben vandaar dat ik ook eieren koop met code 0. Hier betaal je ook veel voor maar dat is mij het waard. Nu heb ik er 10 gekocht en tijdens... Lees meer
Geachte mw. , hr. ,
Via deze weg dan maar mijn ongenoegen uiten over een klacht die al enige maanden geleden heb aangegeven, en nog steeds geen antwoordreactie op heb gehad.
De klacht ;
Al voor de derde keer waldkorn brood gekocht in... Lees meer
Ik had nog 1 bon liggen voor de restaurant actie ,gezellig met onze 4 jarige kleindochter uit eten .Ik had GERESERVEERD en gemeld dat ik via de A.H bon wilde .geen probleem ,
Tot onze grote verbazing werd onze 4 jarige... Lees meer
Goedenmiddag,
Wij probeerde een reservering te maken in een restaurant bij ons in de buurt.
Ik heb het restaurant gebeld dat we wilden reserveren ergens in een weekend.
Dat was in eerste instantie geen probleem.
Tot dat ik zei dat het... Lees meer
Heb vandaag mascarpone chili dip gekocht.Wat ik iedere week bijna doe.En deze is echt vies van smaak.Heel erg knoflook.En t moet chillisaus zijn. Lees meer
Er zijn volgende week Tena men pants in de aanbieding, mijn man gebruikt deze na darmkanker nu elke dag, dus was ik blij dat ik zag dat ze in de bonus waren, want we letten ook op de kleintjes. Maar... Lees meer