Klacht: Ondeugdelijk product

Saxo op 28 oktober 2013 over Albers Autos in de categorie Autodealers

Onlangs een auto gekocht bij dit bedrijf. Specifiek gevraagd of er nog kosten aankwamen, dit zou niet het geval zijn. Woensdag rond kwart voor 6 de auto opgehaald, donderdag maakt mijn auto een raar geluid. Ik sta vrijdagochtend bij mijn eigen garage. Blijkt dat de druklager kapot is. Telefonisch contact opgenomen met het bedrijf, het bedrijf geeft aan dit vreemd te vinden maar wil niks doen. Contact opgenomen met de Consuwijzer, deze geeft aan dat de volgende stap is om een aangetekende brief te sturen omdat het bedrijf mij een ondeugdelijk product heeft verkocht. Op deze brief willen ze niet reageren.

Ik ben tevreden als mijn auto gerepareerd is (kosteloos of een tegemoetkoming in de kosten van het autobedrijf) of als ze deze auto terug nemen met teruggave van de aanschafprijs.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Update: Maandag 25-11-2013 heeft het bedrijf telefonisch contact met mij opgenomen. Ze dreigen met hoge kosten en hun advocaat als ik de klacht niet binnen 2 dagen van internet verwijderd heb. Als ik iets wil zeggen wordt ik herhaaldelijk in de reden gevallen. Ik heb gezegd dat 2 dagen zoiezo te kort is, en er wordt een week van gemaakt. Vandaag (26-11-2013) heb ik het bedrijf opgebeld en verteld dat de klacht niet verwijderd wordt als er geen oplossing komt.

Alle klachten die gemeld zijn door