Klacht: AL ZES DAGEN GEEN INTERNET, GEEN OPLOSSING IN ZICHT

op 18 september 2018 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Vorige week donderdag is internet uitgevallen. Sindsdien heb ik tientallen keren met XS4 all gebeld zonder enig resultaat, dat heeft inmiddels vijftig euro aan beltegoed gekost en nog verder bellen is zinloos. Het komt erop neer dat er werkzaamheden aan de weg waren en dat men dacht dat het daaraan lag. Daarvoor moesten ze heel vaak bellen met KPN en die zou Volkers Wessel inschakelen met spoed. Dat laatste gebeurde echter gewoon dagen lang niet. Uiteindelijk kwam er iemand van Volkers Wessel en die schijnt te denken dat het probleem niet aan de kabel lag, hij communiceerde niet met mij en XS4all zegt dat deze man ook niet met KPN en met Volkers Wessel zelf heeft gecommuniceerd en dat daar alles op stuk zit. Volkers Wessel zegt dat er wel is gecommuniceerd en dat KPN gewoon iemand moet sturen om uit te zoeken waar het wel aan ligt. En nu ligt het dus stil, al dagen. XS4all zegt dat zij er niets ana kunnen doen als er bij Volkers Wessel fouten worden gemaakt en dat het dan pech voor mij is en dat zij geen idee hebben hoe dit goed moet komen. Ik krijg nu een setje toegsteuurd voor een hotspot voor heel licht internet en gewoon internet is onmogelijk. Ik heb nog meermaals gebeld maar bij XS4all bellen ze niet terug, hebben steeds weer andere verhalen en ze regelen het gewoon niet maar laten deze situatie zo. Vroeger was XS4all een goed bedrijf zonder lange wachttijden aan de telefoon en alles werd goed geregeld. Daar is niets meer van over. Het is ene bedrijf om gillend gek van te worden en een uitkomst dat een klant dus geen internet meer heeft en krijgt en het stil ligt, vind ik niet echt normaal. Wat nu???

Ik wil dat er per direct een KPN-team naar mij toe wordt gestuurd dat dit per onmiddellijk en met grote spoed oplost.Daarna wil ik een schadevergoeding voor zo lang geen internet en de belkosten voor de helpdesk. Daarnaast wil ik dat XS4all iets doet aan de lange wachttijden voor de helpdesk én de eigen communicatie met KPN drastisch verbetert want het is een zootje.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eugenie1