Klacht: Al zeker 3 weken geen folders ontvangen

op 27 april 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Al zeker 3 weken ontvang ik geen folders meer. Denk dat de bezorger ze in de Maas dumpt ofzo.

Gaat om Rotterdam, postcode 3072 ES

Als de folders weer gewoon bezorgd worden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 april 2016 om 09:55 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door zonnevlekje