Klacht: al weken geen spotta mogen ontvangen!

Marcelle Seelen op 29 maart 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Zonde ! Na eerst een slechte periode, waarin dan wel en dan niet Spotta geleverd werd, mochten we Spotta eindelijk wekelijks ontvangen. Helaas is dit sinds een paar weken niet meer zo. Wij ontvangen Spotta graag omdat we graag op de hoogte willen zijn van aanbiedingen en hier gebruik van willen maken. Zonder Spotta zijn wij van niets op de hoogte.

zal ik zeker doen!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 april 2018 om 13:37 geantwoord

Geachte heermevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij doen er alles aan om dit op te lossen.
Helaas hebben we u telefonisch niet kunnen bereiken om u te kunnen informeren over het bezorgen in uw wijk.
Ook kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op 0900-8774636
Ook kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op 0900-8774636

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Marieke, klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door