Klacht: Al vier maanden bezig voor een fiets

op 31 juli 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Op 28 maart kocht en betaalde ik een sparta R20I,ruim 2300 euro.
Na twee dagen fiets terug gegeven, ingebouwd slot ging niet dicht en rare tik bij trapas.
Nieuwe sparta R20I besteld, fietst uitstekend maar iedere keer sloeg de freewheel naaf vast en de accu rammelde zowat van de fiets af. Bij service punt geweest met deze klachten, niet op kunnen lossen.
Fiets terug gegeven volgens 100 dagen retour garantie.
Nu maar een Batavus Mont Blanc Easy besteld.
Bericht gekregen dat de fiets gebracht zou worden, oh nee gaat toch niet door.
Uiteindelijk te horen gekregen, na zo’n drie weken, dat deze pas in januari 2018 geleverd kon worden.
Allerlei excuses en maar proberen een andere fiets te mogen leveren.
Uiteindelijk geannuleerd.
Mail gekregen dat binnen vijf dagen het betaalde geld terug kwam, niet dus.
Bellen, mailen, bellen, mailen. Voelde me zowateen bedelaar voor mijn eigen geld.
Hehe eindelijk, vandaag 31 juli, geld terug gestort.
Nu na meer dan vier maanden het geld weer op mijn rekening maar nog steeds geen fiets.

Wat een trieste bedrijfsvoering.

Is niet meer goed te maken

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 16:36 geantwoord

Beste Jiles,

We vinden het bij fietsenwinkel.nl erg jammer dat het zo gelopen is en willen u via deze weg alsnog onze welgemeende excuses aanbieden.
We waarderen uw feedback en zullen deze dan ook zeker gebruiken om in de toekomst onze service te blijven verbeteren.

Wynand - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door De heer Verhoef