Klacht: al vanaf April in afwachting van klachtbehandeling

op 19 juli 2016 over Bodum in de categorie Huishoudelijke winkels

veel kopjes groot en klein via bodum.com, anderen gekregen via ander verkoopadres. siiliconen ringen laten los. Foto’s gestuurd. Bodum wil niet helpen de ‘kleurtjes’ op de foto hebben we niet bij bodum.com gekocht. Sterker, ze beschuldigen mij ervan dat ik ze er zelf afgehaald heb want ze ‘laten niet zomaar los’. tig brieven en mails later blijven ze reageren dat ze me niet willen helpen. zelfs op mijn vraag of ze een goede lijm weten die ook in vaatwasser houdt, (of dat ze wellicht loslaten omdat ik ze in vaatwasser was) willen ze niet reageren. Heb zelfs brief naar hoofdkantoor / oprichter in buitenland gestuurd, geen reactie. Ze hebben gewoon geen zin in actie te ondernemen. Geld verdienen zonder ook maar enigzins klantvriendelijk te kunnen zijn, echt ik heb nog nooit zulke onvriendelijke, onbeschofte, beschuldigende mensen bij zo’n groot bedrijf meegemaakt, ben gewoon perplex door hun houding. Vandaag gaat mijn tigste mail die kant op en ik blijf mond op mond mijn slechte ervaringen met BODUM delen met iedereen die het wil horen, zo ben ik niet, maar zo hebben ze mij wel gemaakt. U zult de mailwisseling niet geloven als ik het allemaal laat lezen.

een leuke brief met excuses voor hun beschuldigingen dat ik de silconen randen er zelf wel afgehaald zou hebben, en een goede oplossing, dat kan zijn nieuwe kopjes maar dat mag ook een oplossing zijn waarmee ik ze goed en blijvend kan repareren. Ik wil vooral een fatsoenlijk antwoord en geen beschuldigingen en alleen maar NEE horen steeds.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bodum

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bodum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WendyWink