Klacht: Al twee weken Margriet niet ontvangen

op 12 september 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds twee weken geleden ontvang ik de margriet niet, ik heb afgelopen donderdag gebeld en met mijn abonnement is niets aan de hand. De twee bladen zouden direct worden nagezonden. Tot nu toe nog niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

als deze twee exemplaren (week 35 3n 36) worden nagezonden en de rest weer gewoon wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 13 september 2016 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Jong- Hoogenboom,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u Margriet al twee weken niet heeft ontvangen. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij één en andere nagekeken. Er is iets niet goed gegaan met de betaling. Deze is uiteindelijk te laat verwerkt. U ontvangt de gemiste edities zo snel mogelijk. De editie van aanstaande donderdag komt iets later dan normaal. Hierna verloopt alles weer zoals hoort.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jongel