Klacht: al twee keer geen zaterdagkrant gehad

op 05 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 september 2016 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Brinkman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u tweemaal geen zaterdagkrant heeft mogen ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak.

Helaas treffen wij van beide klachten geen melding in onze administratie, waardoor wij niet op de hoogte waren van het de bezorgproblemen die zich hebben voorgedaan.

Wij hebben uw klacht bij dezen doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Ter compensatie verlengen wij uw betaalperiode met het aantal dagen dat u een bezorgklacht bij ons heeft gemeld, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om sneller actie te ondernemen.

Het doorgeven van een bezorgklacht kunt u doen via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door alliese@live.nl