Klacht: Al twee keer afspraken niet nakomen

op 28 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 15 november 2018 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Aangezien deze kwestie al erg lang open staat gaan we de klacht sluiten.

Ik hoop dat je inmiddels door ons bent geholpen. Mocht dit niet het geval zijn zou je ons dan jouw klantgegevens en een korte omschrijving kunnen e-mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl? Wij pakken het dan zo snel mogelijk op.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Lorry