Mijn Klacht:
Al ruim 3 weken hebben wij geen reclame folders mogen ontvangen.
Zelfs na diverse klachtenmail geen reactie niks van spotta!
Gewoon ronduit belachelijk, geef dan tenminste een reactie in de trend van excuses of een reden waarom er niets bezorgd is!
In ieder geval de bezorgers hoeven op geen ‘fooi’ te rekenen met dd kerst periode!
Gewenste Oplossing:
Mijn reclame folders weer normaal ontvang. En op zijn minst een excuus vanuit spotta...
Hoef niet zo een standaard reactie van ze aangezien ze niet eens normaal kunnen reageren op de email waarbij ze hier zeggen toekomstige klachten via de website.
Heeft toch geen nut aangezien ze toch niet reageren!

