Klacht: Al ruim 2 weken niet bellen

op 12 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik kon even mijn rekening niet betalen waardoor ik werd afgesloten, later heb ik betaald, en heeft naar hun zeggen simpel de blokkade weer opgeheven sinds 25 juni 2012, maar tot op heden kan ik niet bellen, al verschillende keren gebeld met simpel, en de ene keer hebben ze storing, en de andere keer ligt het aan mijn telefoon, nou mijn simkaart heb ondertussen al in 4 telefoons gezeten,maar die zijn dan zeker allemaal stuk. Want ook daar deed die het niet, ik geloofde het al niet, want kan wel gebeld worden, en kan ook gewoon op wifi, waar ik nu dus op zit. Word er een beetje erg simpel van, volgende stap is naar kassa, want ben het helemaal zat, en verwacht ook een compensatie, voor de kosten die ik heb gemaat, zoals pre-paid bellen en andere mensen lastig vallen.

Gewoon kunnen bellen, smsen en internetten, en een compensatie, want heb al ruim 40 verbeld met andere telefoons, en een compensatie voor het ongemak

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:25 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Y.vanderzwan