Klacht: Al mijn geld kwijt, fout van bedrijf

op 09 september 2016 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Ik ben van de week naar Bristol gegaan, wat begon als een leuk uitje eindigde weer eens in een drama. In Nederland met vertrouwen een auto geboekt via Rentalcars, vooraf betaald met mijn credit card en vervolgens krijg ik NA betaling pas te horen dat ik 25 jaar moet zijn. Ik heb ze vervolgens gemailed, dit werd genegeerd. Ongeveer een week later ben ik overgegaan op bellen, toen werd mij doodleuk verteld dat ik mijn geld kwijt ben aangezien ik niet aan de algemene voorwaarden voldeed terwijl de voorwaarden duidelijk voorschrijven:

“Op de meeste bestemmingen geldt een minimumleeftijd van 21 jaar om een auto te kunnen huren.”

Dus, wil jij een auto huren in het buitenland? Gebruik dan zeker weten geen Rentalcars. Want dat resulteert waarschijnlijk in geen auto, wel je geld kwijt, en 250 pond taxi kosten!

Ik wil AL mijn geld terug, aangezien ik NIKS verkeerd heb gedaan.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sebasboender